Terrace is calling met de nieuwe campagne van Fïnley!

Terrace is calling met de nieuwe campagne van Fïnley!

De eerste zonnestralen. De nieuwe menukaart met heerlijke specials. Terrace is calling! Fïnley zet vanaf mei jouw terras centraal met de nieuwe campagne Terrace is calling, waarmee consumenten geïnspireerd worden om erop uit te gaan. Lees welke kansen dit jouw terras biedt.

Nieuwe smaken

Fïnley zet jouw terras centraal met de nieuwe campagne “Terrace is calling”, waarmee consumenten geïnspireerd worden om er op uit te gaan en te genieten van een Fïnley op het terras. Deze campagne zal zichtbaar zijn middels een nieuwe TV-commercial, abri-uitingen rondom horeca outlets, social, mobile en een digitale trial-actie om consumenten aan te zetten tot aankoop.

Fïnley is een heerlijke volwassen frisdrank, bestaande uit delicate mix van verrassende smaken met een mooie balans tussen zoet en bitter. Vanaf dit jaar is Fïnley breed verkrijgbaar in de horeca met Fïnley Tonic, Bitter Lemon, Tonic Zero en Ginger Ale. Stuk voor stuk ontwikkeld om puur te drinken tijdens een zonnige dag op het terras.

Supportplan

Om jou als ondernemer te helpen het nieuwe Fïnley-assortiment onder de aandacht van je terrasbezoeker te brengen, zijn er exclusieve glazen, viltjes en een speciale tafelkaart beschikbaar. Neem voor de mogelijkheden contact op met jouw contactpersoon bij Coca-Cola European Partners. Verras je gast met het complete Fïnley assortiment. Maak gebruik van onze 2+1- of 4+2-gratis aanbieding om Fïnley uit te proberen in uw zaak. Bekijk hier welke aanbieding bij jouw zaak past.

Paginate previous Terug