NIEUW: Chaudfontaine Fusion Mandarijn-Kamille!

Nieuw: Chaudfontaine Fusion Limited Edition Mandarijn & Kamille

De populaire zomerse smaakvariant Chaudfontaine Fusion Watermeloen & Komkommer maakt plaats voor een nieuwe, tijdelijke smaakvariant: Chaudfontaine Fusion Mandarijn & Kamille, een licht bruisend mineraalwater met natuurlijke fruitsmaken. Deze tijdelijke winterse variant, is opnieuw een bijzondere fusie in de categorie ‘water met smaak’, die extra omzet kan genereren in deze groeiende categorie*.

Bied uw gast voor elk (eet) moment van de dag een verfrissend en drinkbaar alternatief, zonder suiker en calorieën en bied daarnaast variatie met de bestaande Fusion varianten: Citroen en de unieke duo proposities, Limoen & Munt en Framboos & Limoen!

Wat maakt Chaudfontaine Fusion uniek?

✓ Het gebruik van natuurlijke aroma’s

✓ Geen suikers en calorieën

✓ De zachte bubbel en lage zuurtegraad zorgen voor een perfecte combinatie bij het eten

✓ Het is verrassend verfrissend bij zowel het ontbijt, lunch, borrel als het diner.

“Ons door chefs en sommeliers bekroonde** natuurlijk mineraalwater dankt zijn prachtige mineraalbalans aan een 60 jaar durende reis door mineraalrijke grondlagen”, vertelt Daan Berendsen, Senior Brand Manager Chaudfontaine. “We merken dat consumenten steeds meer water drinken, ook buitenshuis. In de horeca stijgt de vraag naar tafelwater en caloriearme en calorievrije alternatieven***. Volgens onderzoek van Metrixlab (2016), vindt 67 procent van de volwassen consumenten uitsluitend water drinken echter wat saai. Daarom lanceerde Coca-Cola in mei 2016 Chaudfontaine Fusion. Nu komt daar een nieuwe Limited Edition smaak bij, zodat we nog meer keuze kunnen bieden in het calorievrije assortiment.” Aldus Berendsen.

Steeds minder calorieën

Met de nieuwe smaken van Chaudfontaine Fusion voegt Coca-Cola opnieuw twee varianten toe aan het calorievrije assortiment en komt de ambitie voor 2020 weer een stap dichterbij. Dan wil het bedrijf gemiddeld 15% minder calorieën in de markt zetten ten opzichte van basisjaar 2012.  Meer keuze, minder calorieën.

*water met smaak groeit 30% tot 2021 - Euromonitor 2017

** 3 sterren voor Superior Taste, International Taste & Quality Institute,2015

***Bron: GFK screening maart 2016

Paginate previous Terug