Dag 90 #helpdehoreca

Sinds de sluiting van de horeca is in samenwerking met de Koninklijke Horeca Nederland het initiatief #helpdehoreca gestart.

Ook wij zijn hiervan partner en we zijn enorme blij met de resultaten tot nu toe.

Meer dan 20% van de Nederlandse horeca heeft zich aangemeld en er is voor meer dan 2,8 miljoen aan vouchers gekocht. Hiervan is 100% naar de horeca outlets gegaan!

Hygiëne en 1,5 meter afstand

Sinds 1 juni 2020 mogen horecagelegenheden weer open. Wel gelden er beperkingen en strikte voorwaarden waaronder het handhaven van de 1,5 meter afstand en het zeker stellen van goede hygiëne. Koninklijke Horeca Nederland heeft een protocol opgesteld voor ondernemers. Op basis van dit protocol hebben wij wat tips opgesteld. Het volledige protocol lees je hier.

Lees meer…

Coca-Cola: ‘We blijven optimistisch en denken in kansen’

ROTTERDAM - Elkaar een luisterend oor bieden, steunen en samen tot oplossingen komen. Dat is de afgelopen weken de manier geweest waarop Coca-Cola European Partners omging met haar klanten. “Het is onze taak om hen te ondersteunen in de drie fases die deze crisis kent: helpen, aanpassen en sterker terugkomen. Daar hebben wij de mogelijkheden voor en die hebben we de afgelopen weken ingezet. We gaan daarmee door totdat we weer op het niveau van voor de coronacrisis zitten.”

Lees meer…

Oplossing voor 1,5m economie: bestellen via een bestelzuil

Met de nieuwe 1,5 meter maatregelen binnen Horeca en het On The Go segment, wordt er gevraagd om innovatieve oplossingen. Prestop heeft een ideaal concept bedacht om bij het bestellen van eten en drinken aan de regels te voldoen, door middel van een bestelzuil.

Lees meer…

1,5m richtlijnen communiceren naar de gast

Heb jij al nagedacht over het communiceren van richtlijnen in je horecazaak? Wij hebben wat communicatiemiddelen opgesteld die hierbij kunnen helpen.

Lees meer…

Zet Coca-Cola assortiment in voor mixdranken/cocktails en bereik hogere marges​

Staan bij u al mixdranken of cocktails op de kaart? Het is namelijk zeer de moeite waard om die wat extra aandacht te geven in uw zaak. Ze dragen namelijk bij aan de beleving van uw gast én brengen significante marges met zich mee.Daarom leggen we graag uit hoe u op een gemakkelijke manier uw Coca-Cola portfolio kan inzetten in combinatie met spirits oftewel sterke dranken.

Lees meer…