Tijdelijk vanaf week 17: Fuze Tea en Aquarius in standaard plastic

Sinds 2020 werkt CCEP voor omverpakkingen en transportverpakkingen met 100% recycled plastic. Hiermee besparen we jaarlijks veel nieuw ‘virgin’ plastic. Werken met gerecycled plastic dringt daarnaast de CO2 uitstoot van deze verpakkingen terug met 60 procent.

Lees meer…

De bekendheid van je zaak verhogen via Facebook en een foto erbij als eyecatcher.

Elke ondernemer wil het liefst zoveel mogelijk potentiële klanten bereiken via Facebook en dit doen ze dan ook vaak met een advertentie. Er zijn veel verschillende manieren mogelijk om je klanten te bereiken. Lees en leer hier hoe je de beste potentiële klanten kunt bereiken.

Lees meer…

''Laat je innerlijke energie los''

Met Coca-Cola Energy geven we tijdens deze campagne positieve energie aan degenen die dat tijdens het werken en studeren wel kunnen gebruiken.

Lees meer…

Strengere privacy protocollen bij nieuwe Apple update

Apple heeft een aankondiging gemaakt dat ze strengere privacy protocollen door zullen voeren tijdens de iOS update 14.4. Deze zullen invloed hebben op alle adverteerders die onder andere via Facebook hun doelgroepen proberen te bereiken.

Lees meer…

Duurzaamheid binnen Chaudfontaine

Bij Chaudfontaine staat duurzaam zijn altijd voorop. Wij zien een aantal mooie ontwikkelingen. Zie hier de laatste update over Chaudfontaine.

Lees meer…

Royal Bliss Ginger Beer is terug!

Wij introduceren een nieuwe variant van Royal Bliss: Royal Bliss Brave Ginger Beer. Inspelend op het groeiende segment van adult softdrinks en mixers, met een van de hardst groeiende dranken binnen de Horeca: ginger beer.

De ginger beer is een frisse gember met een citrus smaak, vol van aardse en donkere ondertonen. De drank is speciaal ontwikkeld voor en door bartenders. De vele smaaknuances maken dat bartenders er goed mee kun mixen en een echt meesterwerk kunnen ontwikkelen.

Royal Bliss Ginger Beer stroomt vanaf week 3 in en is beschikbaar in 200ml Glas.