Terrace is calling met de nieuwe campagne van Fïnley!

De eerste zonnestralen. De nieuwe menukaart met heerlijke specials. Terrace is calling! Fïnley zet vanaf mei jouw terras centraal met de nieuwe campagne Terrace is calling, waarmee consumenten geïnspireerd worden om erop uit te gaan. Lees welke kansen dit jouw terras biedt.

Lees meer…

Sterke Groei Ginger Ale

Ginger Ale is het snelst groeiende drankje in de categorie ‘frisdrank voor volwassenen’. Met de introductie van Fïnley Ginger Ale, ondersteund met een breed support plan, helpt CCEP ondernemers deze zomer zoveel mogelijk te profiteren van deze groeikansen.

Lees meer…

Kansen met calorievrije tonic

De vraag naar non-alcoholische drankjes neemt toe, en als het even kan: met weinig of zonder calorieën. Fïnley introduceert het eerste A-merk tonic zonder suiker en zonder calorieën voor de horeca: Fïnley Tonic Zero. Dit biedt nieuwe kansen voor jouw terras deze zomer!

Lees meer…

De smaakvoorkeur verandert

Er ontstaat steeds meer variatie binnen frisdranken in de horeca. Consumenten willen kunnen kiezen voor non-alcoholische drankjes die passen bij de veranderende smaak van volwassenen en zijn op zoek naar keuze en kwaliteit. De totale beleving wordt hierin steeds belangrijker

Lees meer…