Chaudfontaine fusion: nu ook zonder koolzuur

Nieuwe campagne met focus op smaak: ‘Haal het beste naar boven’

Na de introductie van Chaudfontaine fusion - bruisend natuurlijk mineraalwater met een smaakje - in 2016, introduceert Coca-Cola Nederland deze zomer een koolzuurvrije variant. Chaudfontaine fusion still is in twee smaakvarianten verkrijgbaar: Citroen & Limoen en Watermeloen & Meloen. De koolzuurvrije variant is in de supermarkt duidelijk te herkennen aan de donkerblauwe dop en het blauwe logo, de koolzuurhoudende fusion heeft een lichtgroene dop en een groen logo.

Lees meer…

Verfrissende winactie van Fuze Tea in samenwerking met Spotify: me-time

Fuze Tea helpt consumenten deze zomer met het creëren van me-time op de momenten dat men even aan de drukte wilt ontsnappen. Wie een Fuze Tea product koopt, maakt in onze nieuwe campagne kans op verschillende muzikale prijzen en we werken samen met Spotify om muziekliefhebbers te verrassen met een unieke fusie van hun favoriete muziek.

Lees meer…

Terrace is calling met de nieuwe campagne van Fïnley!

De eerste zonnestralen. De nieuwe menukaart met heerlijke specials. Terrace is calling! Fïnley zet vanaf mei jouw terras centraal met de nieuwe campagne Terrace is calling, waarmee consumenten geïnspireerd worden om erop uit te gaan. Lees welke kansen dit jouw terras biedt.

Lees meer…

Sterke Groei Ginger Ale

Ginger Ale is het snelst groeiende drankje in de categorie ‘frisdrank voor volwassenen’. Met de introductie van Fïnley Ginger Ale, ondersteund met een breed support plan, helpt CCEP ondernemers deze zomer zoveel mogelijk te profiteren van deze groeikansen.

Lees meer…