GET READY FOR FÏNLEY

FÏNLEY, de volwassen frisdrank die volop kansen biedt

Voor wie zin heeft in een niet-alcoholisch drankje mag het best wel eens wat avontuurlijker zijn. Dat geldt zeker voor horecabezoekers vanaf een jaar of dertig. Bij volwassenen verandert de smaakbeleving. Die wordt subtieler, met meer behoefte aan wat minder zoet. Als ondernemer kun je daar prima op inspelen met FÏNLEY. Speciaal voor de horeca introduceert Coca-Cola European partners vanaf 1 november FÏNLEY Bitter Lemon en Tonic en vanaf januari 2019 ook Ginger Ale en Tonic Zero.

Lees meer…

Nieuw: Chaudfontaine Fusion Limited Edition Mandarijn & Kamille

De populaire zomerse smaakvariant Chaudfontaine Fusion Watermeloen & Komkommer maakt plaats voor een nieuwe, tijdelijke smaakvariant: Chaudfontaine Fusion Mandarijn & Kamille, een licht bruisend mineraalwater met natuurlijke fruitsmaken. Deze tijdelijke winterse variant, is opnieuw een bijzondere fusie in de categorie ‘water met smaak’, die extra omzet kan genereren in deze groeiende categorie*.

Lees meer…

Coca-Cola inspireert consumenten deze zomer om kans te maken op ‘first time experiences’. Van 10 mei tot en met 31 augustus 2018 geven we ruim 600 ultieme ervaringen weg via onze speciale zomerverpakkingen.

We willen tegenwoordig steeds minder ‘hebben’ en steeds meer ‘beleven’. Daarom biedt de nieuwe zomercampagne consumenten de kans first time experiences te winnen, dé gelegenheid om er op uit te trekken en nieuwe ontdekkingen te doen. In de nieuwe zomer tv-commercial met Mr. Hadley draait het ook om eerste en nieuwe ervaringen.

Lees meer…

Benut +12,8% extra omzetkans door de unieke Extra Tall Coca-Cola 330ml glazen fles naast de huidige 200ml fles aan te bieden aan uw gasten in food & drink outlets.

Lees meer…

Kunnen nieuwe drankjes nog verrassen? Ja! Want vanaf januari 2018 is er een nieuw drankje te koop: Fuze Tea! Dankzij de onverwachte smaak van thee-extracten, fruit- en kruidenextracten, laat Fuze Tea je heel intens genieten van een momentje voor jezelf.

Lees meer…

Chaudfontaine start samenwerking met chef-kok Freek van Noortwijk

‘Perfect op smaak.’ Dat is de pay-off in de nieuwe campagne van het natuurlijk mineraalwatermerk Chaudfontaine. Met een hoofdrol voor chef-kok Freek van Noortwijk, mede-eigenaar Restaurant Breda, Guts ’n Glory, Pita en Maris Piper. Van Noortwijk gelooft in de kwaliteit en de smaak van Chaudfontaine; in Nederland het grootste watermerk in horeca.

Lees meer…