Omzetkansen tijdens coronacrisis

De coronacrisis en de impact op de samenleving raakt ons allen in het hart. Wij zijn bewust van hoe groot de invloed hiervan op jouw bedrijf is. In deze periode willen wij je zoveel mogelijk ondersteunen. Zo delen wij een aantal tips om meer omzet te genereren tijdens de crisis én om er straks weer zo goed mogelijk uit te komen.

ARTIKELEN

MEAL DELIVERY

Thuisbezorging is booming, steeds meer bedrijven bieden hun gasten de mogelijkheid om hun favoriete maaltijd simpel en snel online te bestellen en thuisbezorgd te krijgen. Het optimaliseren van uw frisdrankaanbod en assortiment voor thuisberzorging kan uw omzet vanuit meal delivery verhogen. Maar hoe zet u dit op?

Lees hier meer over meal delivery

MEER OMZET VIA HAPPY HOUR

Happy Hour is een marketingstrategie waarbij klanten in een korte tijdperiode kunnen profiteren van flinke kortingen. Binnen de horeca kan dit uitstekend toegepast worden op frisdranken. Het doel van Happy Hour is om meer gasten te trekken in de wat minder drukke uren, gasten te enthousiasmeren met een actie én om meer omzet te genereren.

Klik hier voor meer info over Happy Hour

GASTENBINDING

In tijden zoals deze merkt men hoe belangrijk het is om in contact te blijven met de gasten. Social Media spelen hier een hele belangrijke rol in, een andere manier om je gasten te benaderen is via nieuwsbrieven of via persoonlijke aanbiedingen. Maar nu is de vraag: hoe kom ik aan de benodigde gegevens?

Lees hier over hoe je je gastenbinding kan verhogen

BEREIK HOGERE MARGES VIA MIX DRANKEN

Staan bij u al mixdranken of cocktails op de kaart? Het is namelijk zeer de moeite waard om die wat extra aandacht te geven in uw zaak. Ze dragen namelijk bij aan de beleving van uw gast én brengen significante marges met zich mee.Daarom leggen we graag uit hoe u op een gemakkelijke manier uw Coca-Cola portfolio kan inzetten in combinatie met spirits oftewel sterke dranken.

Lees hier meer info over hogere winstmarges met mix dranken

DIGITAAL BESTELLEN IN DE HORECA

In tijden waar fysiek (klant) contact minder mogelijk is, kan digitaal bestellen de oplossing bieden. Door je gasten digitaal/online bestellingen te laten plaatsen, verminder je fysiek contact met personeel en voorwerpen. Wij vertellen je graag meer over de voordelen!

Klik hier voor meer info over digitaal bestellen in de horeca

ADVERTEREN OP INSTAGRAM - LAAT HOREN DAT JE OPEN BENT!

Instagram is een medium wat een hele goede aanvulling kan zijn om de mensen thuis te bereiken. Op Instagram zit vooral de belangrijke maaltijd bezorging geïnteresseerde doelgroep 25–40 jaar. Deze groep is een stuk minder actief op Facebook dus wil je deze doelgroep bereiken via Social Media dan is Instagram eigenlijk een must.

Klik hier voor meer info over adverteren op Instagram

ONLINE TIPS VOOR ONDERNEMERS

Wij geven jou een aantal tips om als ondernemer je online aanwezigheid te verbeteren. Lees hier meer over bezorg & afhaalmogelijkheden, hoe je meer traffic naar je website genereert, basis tips voor social media, online banner campagnes en hoe je op korte termijn voor meer cashflow kan zorgen.

Lees hier meer voor online tips in de horeca

1,5M RICHTLIJNEN COMMUNICEREN NAAR DE GAST

Heb jij al nagedacht over het communiceren van richtlijnen in je horecazaak? Wij hebben wat communicatiemiddelen opgesteld die hierbij kunnen helpen. Lees er meer over in onze blog.

Klik hier voor de communicatiemiddelen