Een ultieme first time experience met Coca-Cola

Coca-Cola inspireert consumenten deze zomer om kans te maken op ‘first time experiences’. Van 10 mei tot en met 31 augustus 2018 geven we ruim 600 ultieme ervaringen weg via onze speciale zomerverpakkingen.

We willen tegenwoordig steeds minder ‘hebben’ en steeds meer ‘beleven’. Daarom biedt de nieuwe zomercampagne consumenten de kans first time experiences te winnen, dé gelegenheid om er op uit te trekken en nieuwe ontdekkingen te doen. In de nieuwe zomer tv-commercial met Mr. Hadley draait het ook om eerste en nieuwe ervaringen.

Meer beleven en ontdekken

Van stuntvliegen tot een Route 66 roadtrip in de States: the sky is the limit deze zomer. “Het drinken van een ijskoude Coca-Cola hoort bij het ultieme zomergevoel. Het is ook de tijd van het jaar waarbij mensen erop uit trekken en samen nieuwe ontdekkingen doen. Want dát is waar we meer en meer naar op zoek zijn: minder hebben en houden, maar juist veel meer doen, beleven en ontdekken,” vertelt Daan Berendsen, Senior Brand Manager voor Coca-Cola in Nederland over de campagne. In totaal worden 600 ultieme ‘summer experiences’ weggegeven.

Meedoen aan de Coca-Cola zomeractie

Vanaf 10 mei t/m 31 augustus kunnen consumenten meedoen aan de winactie bij aankoop van een actieverpakking Coca-Cola, Coca-Cola light of Coca-Cola zero sugar. Deelnemende verpakkingen zijn 250ml blik, 330ml blik, 375ml PET, 500ml PET, 1L PET, 1,5L PET, 1,75L PET en 200ml glas. Op het label staat ‘Ontdek de zomer & win’.

  • Koop een Coca-Cola actieverpakking.
  • Ga naar www.scanacoke.nl/zomer en meld je aan.
  • Maak een foto van de verpakking om kans te maken op een onvergetelijke ervaring.
  • Je ziet meteen via een kansspelsysteem of je hebt gewonnen.